Monday, 20 June 2011

FOR SALE:PROJEK PERUMAHAN DI TAMAN BAHAGIA, SANDAKAN



PROJEK PERUMAHAN UNTUK DIJUAL:-

1.TANPA DEPOSIT (KAKITANGAN KERAJAAN)
2.30% DIKHASKAN BUMIPUTERA & 5% DISKAUN
3.DISKAUN PROMOSI
4.LOAN BOLEH ATUR SAMAADA LOAN KERAJAAN/BANK
(BOLEH GUNA 3 NAMA & FULL LOAN LEBIH)
5.CEPAT BERTINDAK SEBELUM HABIS DIBELI"""
>>>>MILIKI RUMAH UNTUK 1MALAYSIA...RUMAHKU SYURGAKU...IBADATKU MASJID
RUMAHKU...

UNTUK KETAHUI HUBUNGI SAYA:
MR. JUH (0138799587/0105811103)

*KITA EJEN MENJUAL RUMAH BARU & SECOND HAND DITEMPAT LAIN JUGA...SILA RUJUK
SAYA
...PROJEK TERBARU DISANDAKAN RUMAH TERES BERHARGA RM168,000 SAHAJA (SHEERA
DEV. PUNYA PROJEK) PELBAGAI LAGI PROJEK BOLEH ATUR....SILA CALL SAYA, JGN SMS
X BOLEH BALAS

5 comments:

  1. MASIH ADA KA?PLEASE INFORM ME...

    ReplyDelete
  2. saya nak beli rumah terrace rm200,000 di sandakan

    ReplyDelete
  3. saya mencari rumah teres utk d jual

    ReplyDelete